به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    توضیحات دستگاه دستگاه عضله سازی سیکس پک:
    Mobile GYM 6PACK EMS یک دستگاه عضله سازی است که با شوک الکتریکی ملایم به ساخت بسته های جنسی و عضلات شکم، شانه ها، بازوها و ران ها کمک می کند. این دستگاه در واقع یک شبیه ساز ورزش بدنسازی است که هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است اما برای کسانی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود. وظیفه اصلی این دستگاه تقویت و رشد ماهیچه ها به خصوص سکس پک شکمی است و به دلیل فعالیت بر روی ماهیچه ها تا حدودی به چربی سوزی نیز کمک می کند. باشگاه بدنسازی سیار Six Pack با معرفی فرکانس های قابل تنظیم و ریتمیک با 6 مدل برنامه به مغز مستقیماً روی عضلات ناحیه مورد نظر کار می کند و به عنوان فعالیت های بدنسازی شدید عمل می کند. ابعاد پد شکم 17*19 سانتی متر است. این دستگاه با 2 باتری نیمه قلمی کار می کند و شامل 1 موتور برای 1 پد می باشد. این محصول مجموعا دارای 1 عدد پد شکم با 1 موتور مخصوص در بسته بندی می باشد.


    مشخصات فنی
    نوع ماساژ:
    ارتعاش، ضربی


    ویژگی های دیگر:

    • ماساژور، عضله ساز، تقویت عضلات، چربی سوز و کاهش وزن.
    • استفاده از فناوری EMS
    • تأثیر مستقیم سیگنال های الکتریکی بر عضلات.
    • تحریک و تمرین عضلات
    • شبیه سازی حرفه ای تمرین تناسب اندام
    • می توان از آن در هر مکان و هر زمان استفاده کرد.
    • این محصول دارای بسته بندی باندلی می باشد که شامل انواع پدهای شکم و دستگاه های مختلف می باشد.
    • عضله سازی با دستگاه
    • خرید دستگاه عضله سازی


    یادداشت مهم :
    خریداران محترمی که می خواهند چندین محصول را از فروشگاه ما خریداری کنند، در صورتی که می خواهند هزینه پست کمتری بپردازند، می بایست
    تمامی محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و در عین حال تمامی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید تا سیستم بتواند
    هزینه پست را به صورت خودکار کاهش دهید، پس از ارسال کالا، در صورت باقی ماندن مقدار پست به مشتری گرامی عودت داده می شود.
    بله پس لطفا در این موارد سوالات تکراری نپرسید با تشکر.نکته مهم در مورد پست: ما هزینه پست را بسیار ارزانتر از همه جا ثبت می کنیم، فقط هزینه جعبه های خالی بسته بندی این محصول 5500 تومان است که با هزینه ارسال این محصول حدود 13-14 هزار تومان هزینه دارد که باید رعایت کنیم. حالا مابقی هزینه پست را مشتری می پردازد، توجه کنید.

    معرفی انواع ویزای آلمان
    قیمت ویزای آلمان

    انواع ویزای آلمان بر اساس اهداف مختلف متقاضیان سفر به این کشور ارائه می شود. بسته به اینکه می خواهید خانواده خود را در آلمان ملاقات کنید یا سفر کنید، در آلمان کار کنید یا به آلمان سفر کنید، باید برای یکی از انواع ویزای آلمان اقدام کنید.در اینجا چند نمونه از ویزای آلمان آورده شده است.

    1. ویزای توریستی آلمان
    ویزای آلمان

    گردشگرانی که از صمیم قلب عاشق موقعیت آلمان هستند و می خواهند از هر نظر شگفتی های تاریخی این کشور را ببینند، برای ویزای توریستی آلمان اقدام می کنند. برای آشنایی با جاذبه های آلمان می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید:

    همانطور که اشاره کردیم ویزای توریستی آلمان مجوز ورود به 26 کشور اروپایی دیگر است و در طول سفر می توانید از جاذبه های اروپایی نیز دیدن کنید.

    اگر این اولین بازدید شماست، حتما با کلیک بر روی لینک بالا، سوالات متداول را بررسی کنید. با سفر به آلمان و بسیاری از کشورهای شینگن می توانید مقاصد گردشگری بسیاری را تجربه کنید. زیرا در این سفر می توانید فرهنگ آلمان را با دیگر کشورهای همسایه مقایسه کنید و با تفاوت های جالب مردم ساکن در موقعیت جغرافیایی آشنا شوید.

     

    شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا
    دومینیکا جزیره ای در دریای کارائیب با جمعیتی حدود 72000 نفر و سی و چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان در سال 2021 است.داشتن پاسپورت دومینیکا به شما این امکان را می دهد که به بیش از 140 کشور سفر کنید که مقاصد محبوب گردشگران در سراسر جهان هستند. برای مثال سفر به انگلستان، کشورهای اروپایی شینگن و بسیاری از مقاصد محبوب ایرانیان با پاسپورت دومینیکن بدون ویزا امکان پذیر است. همچنین با پاسپورت دومینیکن می توانید به راحتی برای ویزای توریستی، تجاری و تحصیلی آمریکا، کانادا، ویزای تجاری و تحصیلی اقدام کنید و به دلیل داشتن تابعیت دوگانه باید مدارک گسترده ای را ضمیمه کنید، مدت زیادی طول می کشد تا از سفارت پاسخ بگیرید و احتمال کمتری برای دریافت آن وجود دارد. یک ویزای ده ساله چند آمریکا یا کانادا در پاسپورت دومینیکن خود.

    پاسپورت دومینیکا را می توان در مدت زمان کوتاهی با قیمت مناسب تهیه کرد. اخذ پاسپورت دومینیکن از نظر زمان و هزینه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی یا آمریکایی که برای آن شخص یا با سرمایه گذاری های کلان یا ثبت شرکت نیاز به دانش و تسلط کافی به بازارها و قوانین مالیاتی کشور دیگر دارد و همچنین سودآوری تجارت خود را برای مقصد ثابت می کند. سنوات کشوری و شرایط اقامت چندین ساله در کشور قابل مقایسه نیست و متقاضی در مدت چهار ماه بدون مدارک خاص و پیچیده تابعیت و پاسپورت می گیرد.

    همچنین داشتن مدرک یا دانش زبان و زندگی و اقامت 5 ساله یا بیشتر که در بسیاری از کشورها برای اخذ تابعیت الزامی است، برای داشتن پاسپورت دومینیکا الزامی نیست و هیچ کدام از این موارد الزامی نیست و فقط تا 120 می توان پرداخت کرد. روزها. شما دارای پاسپورت و شهروندی دومینیکا هستید و حتی نیازی به دریافت اقامت اولیه یا حضور در دومینیکا ندارید.با تماس با مشاورین شرکت و سفر ایمن به هر مقصدی که می خواهید، به راحتی پاسپورت دومینیکا خود را ظرف 120 روز دریافت کنید. دومینیکا همچنین کشوری آرام و مقصدی امن برای استراحت و آرامش به دور از هیاهوی زندگی امروزی است و دومینیکا نیز مقصد خوبی برای سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی بالا است و پذیرای کسب و کارها و استارت آپ های جدید است. دومینیکا همه ویژگی ها شما از شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اقلیم و اقلیم مناسبی برخوردارید که ایرانیان به دنبال آن هستند و این یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری و اخذ شهروندی دیگر برای آینده امن خانواده و عزیزان شما خواهد بود تا تحصیلی و حرفه ای. و امکانات بین المللی مجموعه Paradise Dominica به شما در راه کسب شهروندی و پاسپورت دومینیکا با تجربه ای درخشان کمک می کند و شما را همراهی می کند.

    mehdi
    چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 14:49
    بازدید : 437
    برچسب‌ها : دستگاه عضله سازی,

    هایفو اولترا
    چرا فناوری هایفو اولترا در مقایسه با روش های دیگر بسیار مهم و ارزشمند است؟
    اول از همه باید بگوییم که پوست یک فرد بالغ حدود 2 متر مربع است. پوست بزرگ‌ترین عضو بدن است، به‌علاوه چون پوست ما عضوی سطحی و قابل رویت است، کاملاً بدیهی است که زیبایی پوست نقش مهم و اساسی در زیبایی دارد. بنابراین پوست سالم بدون چین و چروک، سفت و محکم بدون افتادگی و افتادگی و...

    داشتن زیبایی و جوانی و افزایش احساس اعتماد به نفس عامل بسیار مهمی است و برعکس افتادگی و چروک شدن پوست نشانه پیری و کاهش اعتماد به نفس است. این موضوع در طب سوزنی و زیبایی آنقدر اهمیت دارد که سال هاست محققان و پزشکان در سرتاسر جهان همواره به دنبال کشف و ابداع روش های متفاوت و موثرتری برای رفع افتادگی پوست و رفع چین و چروک های ناخوشایند پوست بوده اند.

    در نهایت آخرین تکنولوژی قرن حاضر که لیفت صورت است و با تکنولوژی پیشرفته هایفو ابداع شده است و توجه بسیاری را در بین پزشکان و عموم علاقمندان به پزشکی زیبایی به خود جلب کرده است.

     

    mehdi
    چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 14:50
    بازدید : 323
    برچسب‌ها : هایفو اولترا,

    سوپرانو تیتانیوم چیست؟
    لیزر تیتانیوم یک دستگاه از بین بردن موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه با شلیک همزمان با طول موج لیزر خود می تواند به طور موثر تارهای مو را هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست شما جلوگیری می کند.

     

     

    ویژگی های
    ویژگی های پیشرفته این دستگاه درمان ها را برای بیماران با هر نوع پوست و رنگ ایمن می کند. این روش را می توان حتی روی پوست های برنزه نیز انجام داد. سوپرانو تیتانیوم با ویژگی های جدیدتر و بهتر به روز شده، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

    سنگ مرمر پی وی سی - روکش دیوارپوش کامپوزیت - پوستر دیواری سه بعدی - خرید کفپوش pvc و مزایای آن - طراحی و بازسازی خانه - ورق ماربل شیت - قیمت آجر داخلی - ماربل شیت - خرید دیوارپوش - آجر داخلی - انواع دیوارپوش - ابزارهای پلی اورتان - سقف کاذب البرز - سنگ مصنوعی - پارتیشن PVC - ماربل شیت - سقف کاذب - دیوارپوش -

    پی وی سی ماربل شیت - ماربل شیت طرح چوب - ماربل شیت PVC - سقف کاذب کناف -

    مزایای درمان سوپرانو تیتانیوم
    فناوری تیتانیوم سوپرانو امکان حذف دائمی موهای زائد را برای انواع و رنگ های پوست فراهم می کند. حتی روی پوست های برنزه نیز کار می کند که دستیابی به آن با دستگاه های لیزر معمولی بسیار دشوار است. دستگاه حذف موهای زائد سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می تواند به چندین لایه پوست برسد. در زیر مزایایی را که می توانید از درمان به دست آورید آورده شده است.

    همه چیز درباره سوپرانوی و خرید لیزر تیتانیوم
    Soprano Titanium دستگاهی کارآمد برای رفع موهای زائد با ویژگی های پیشرفته برای درمان های سریع تر، ایمن تر و آسان تر است. این دستگاه برای انواع پوست و رنگ های مختلف مناسب است. درباره محصول و ویژگی ها و فناوری های آن بیشتر بدانید.

    mehdi
    چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 14:50
    بازدید : 309

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه